Månedsbrev Løvetann juni-juli 2015

Hei alle Løvetann barn og foresatte

Da var mai over og vi håper dere har hatt en fin måned med mange fine fri dager, 17. mai feiring og Barnas Dag.

Denne måneden har vi vært masse ute, hoppet i vanndammer, spist i hytta og gravd i sandkassen. Vi har vært på turer og teater. Vi har plantet erteblomster, malt, tegnet, klipt og limt. Vi har bakt rundstykker og herjet på fellesrommet.

Temaet vennskap har vi jobbet masse med og vi har vært opptatt av at alle skal være snille mot hverandre og alltid ha noen å leke med. Også disse månedene vil vi fortsette å ha fokus på vennskap. Vi skal jobbe litt med tema sommer, leke med vann og kose oss ute i solen.

Dette blir det siste månedsbrevet for dette barnehage året. Det er alltid vemodig å sende fra seg ungene til neste avdeling men vi vet de vil trives der også. Takker for ett flott og innholdsrikt år med barna deres, ikke minst et godt samarbeid med dere foresatte.

I juni og juli vil Sirianna og Celina jobbe som sommervikarer på Løvetann.

Håper på å se dere på sommerfesten i barnehagen onsdag 3. juni klokken 15-17.

Vi ønsker store og små en riktig god sommer.

Hilsen alle oss på Løvetann