Ansatte

De ansatte i Nystrand barnehage viser stor trivsel på jobben og vi har lavt sykefravær. Personalet er opptatt av å lære mer og vi er stadig på kurs og/eller tar mer utdanning.

Barnehageåret 2018 -2019 har hele personalet gjennomgått 6 dagers kurs i De Utrolige Årene, avtale med Universitetet i Tromsø og lokale veiledere fra pp tjenesten i Porsgrunn.

-  Barnehageårene 2019 - 2022 er vi med på 3 årig regionalt kompetanseheving via fylkesmann hvor vi har veiledere fra UiSN, hvert år har vi ett nytt tema.

Alle ansatte MÅ være med på 2 - 3 timers førstehjelps kurs hvert barnehageår

Barnehageåret år 2021 - 2022, tok 12 stykker livreddingskurs.

De ansatte er:

-          Styrer er førskolelærer, hun har styrer utdanning og Terapi utdanning fra EQ Institutt

- hun har over 30 års erfaring fra barnehage

-          1 barnevernspedagog

-          1 kokk

-          1 sivilingeniør med ansvar for data

-          6 Fagarbeidere, barn og ungdomsarbeidere

-          - 1 fagarbeider har i tillegg Bachler i regnskap

-          3 assistenter hvoav:

-          9 førskolelærere/barnehagelærere hvorav

-          1 barnehagelærer med videreutdanning i realfag i barnehage

-          3 barnehagelærere med videreutdanning i veiledning

-          1 barnehagelærer med Master i barnehageledelse

-          1 barnehagelærer som holder på å ta Master i barnehageledelse

-          2 barnehagelærere med videreutdanning i språk

-          2 barnehagelærere med videreutdanning  spesialpedagogikk

-          1 barnehagelærere med videreutdanning  forebygging og tidlig innsats

Vi går med glede på jobben hver dag, fordi vi er glad i jobben vår :-)

Ta gjerne kontakt

Elin           3529 1020          Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.